Show Posts
Pages: [1] 2
1  General Category / Trade / Re: wts db+16 on: March 25, 2011, 06:49:08 PM
btw on 5k players u got like 20 archers so if nobody pmed u until now u can go +17 Cheesy
/facepalm

btw cool, db+16 on 3 month old srv

phx packets reworked?

4months with huge comunity, ppl farmin mobs 24/7 thats why we have a lot of cheap ews on market - a lot of oe weapons.
no ;p
2  General Category / Trade / Re: wts db+16 on: March 25, 2011, 04:28:32 PM
btw on 5k players u got like 20 archers so if nobody pmed u until now u can go +17 Cheesy
/facepalm

btw cool, db+16 on 3 month old srv

phx packets reworked?
3  General Category / General discussion / Re: when new chronicle !!! NEED ANSWER on: March 24, 2011, 05:28:38 PM
soon!
4  General Category / General discussion / Re: Close SOD on: March 17, 2011, 09:25:35 PM
For What?
5  General Category / Media / Re: Who have more +++? on: March 16, 2011, 01:48:37 PM
i made duals on my own for pvp, and i didnt had 1st dyna set
6  General Category / Media / Re: Who have more +++? on: March 16, 2011, 01:00:49 PM
i was not going for hero, u need skills for daily pvp, fai mucho
7  General Category / Media / Re: Who have more +++? on: March 16, 2011, 12:33:46 PM
exina gz recharge+11 after 4 months on srv
8  General Category / Media / Re: Who have more +++? on: March 16, 2011, 12:26:11 AM
probably every dagger in factor clans + shitload of random farmers
9  General Category / Media / Re: chivasR - AngelSlayer vs LayLow. on: March 14, 2011, 08:54:38 PM
eXina: lol
10  General Category / Media / Re: chivasR - AngelSlayer vs LayLow. on: March 13, 2011, 11:36:47 PM
sexico got kinda big mouth as for some1 who was worst pw on azure
11  General Category / General discussion / Re: Leaving server... Account hack on: March 12, 2011, 03:14:02 PM
lol approx half of topics in general section are about hacking accounts, played many srvs and on all together there wasnt so much scams like here lol
12  General Category / General discussion / Re: Atri in helm lost on: March 11, 2011, 11:02:35 PM
zosiek owned by system...once again :/
13  General Category / General discussion / Re: Freya on RPG on: March 10, 2011, 07:57:05 PM
soon )))
14  General Category / Media / Re: chivasR - AngelSlayer vs LayLow. on: March 10, 2011, 04:57:56 PM
nice movie, much better than x5 ones
15  General Category / Media / Re: chivasR - AngelSlayer vs LayLow. on: March 10, 2011, 04:15:52 PM
back to sucking S1N's THE GREAT dick hoffzone.
Do you realize that you are not a troll,but retard lolsiakis ?Smiley

+
16  General Category / Media / Re: 2/3 SWAT vs Team Exodus on: March 06, 2011, 12:52:43 AM
hahaha, again? cmon dtox ;p
17  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 11:40:02 PM
umad?
u die, u mad
18  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 11:33:39 PM
man your pt has 100 % activity at forum so come back in game Cheesy
and rest of those quiters aswell ;p
19  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 09:51:28 PM
ppl told me to read that crap what u write here and i can tell that u should get a fcking  life already and stop trolling. every1 will come up finally with some good argument and with bad one just cut ur veins and stop writing here its fcking endless story.
lf a good argument of killing ONLY 26 ppl on siege  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
20  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 09:46:14 PM
dtox is finally a factor in a server he played let him enjoy it abit he will calm down....hopefully such a nerd

i was factor in every server i played Sad  Oh no i was random in cerberus :{ ah yes it was fail l2j .. Btw you are the worst dagger in l2 history just wanted to add it
and ex-bd
21  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 04:27:54 PM
neiz didnt appear where?

first month u was dickholding with afl against ooc, or second month of server which ll farmed untagged? 3rd month ll quited gz

get ur dogs out now to bark how awesome u are
we were also dickholding with ooc against afl, point invalid.
ll never farmed untagged for other than capacity reasons, point invalid. also ooc is nobody to talk about farming untagged.
its funny how you guys bark while ooc is barely in the story when talking about afl. numbaone factor clan.

and by didnt appear i ment not doing anything against us during our 'freefarm' month, while we, in similar situation, kept you quite busy.

also, its 'you were', not 'you was'.
capacity reasons?

still laughing at fatone theory why afl quit " now when we finally taged our 6 mage parties afl quit"
22  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 04:26:06 PM
neiz didnt appear where?

first month u was dickholding with afl against ooc, or second month of server which ll farmed untagged? 3rd month ll quited gz

get ur dogs out now to bark how awesome u are
First month barakiel.

afl+bl
ooc+bmf
ll
Then LL had to chose between one of the zergs, and we all know what happened.
Then, it was ooc+ll+bmf vs afl+bl?

Epics, sieges, afl vs ll till january fighting with kinda same numbers
then recruiting to be able to stay at least 20 sec on pvp, but still losing even with 50% more ppl than afl
afl quit, ll keep those numbers and wondering why ooc are not showing up
ooc got equal numbers and pawning ll on every event, ooc claims they won server.


now is fixed
23  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 03:56:44 PM
most of ppl that quited left when the server was boring for us

well and they deleted  their toons/equipment ? or  $$$  ? because I can understand that ppl get bored  ..but  ..when you can enjoy game again (aka ooc is atm strong and pwn your "100 leftovers" lol).. WHY some feg dont go to facebook..pm some guited guy.."hey man login in need pvp help !!!111 fuun go own ooc....nobody realy want(do) it..instead of this you starts spread shity excuses about we all are bored to late for pvp with us::DDD :DD btw this is MEGALOL excuse in MMORPG game

dont tell me that after 14 days inactivity or +- you cant log in to your mostly 85 stacked cps..and try do something:D

but ofc PVE is important so better fresh server to enjoy  mob hunt:D
+1
24  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 03:37:11 PM
Watch neiz movie and see what they do with OOC groups  Roll Eyes
go watch mata's/sutrius fraps

and the most important go watch the screen when u killed 26 ppl
25  General Category / Media / Re: Team MSPaint - The Endgame on: March 03, 2011, 03:33:53 PM
they accept their won when the competition was semi inactive, they dont accept challange when competition is active coz the view of lost is to hard for some kids
so from 3 months u jump to two and truth is that u contrled for not even a month, so hows the bullsh1ting around working for ya sirius?feeling any better?

Yes lets fight back 120 people with 9 parties, of which 2 are inactive.
lets fight dunno how many(benc help me ;p) vs 150, sup hypocrite
Pages: [1] 2