Pages: 1 [2]   Go Down
Print
Author Topic: HOT Stories!!!  (Read 49607 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Annekee
Member Plus
**

Karma: +3/-20
Offline Offline

Posts: 69



View Profile
« Reply #15 on: April 09, 2013, 02:39:58 AM »

Thats the nub who threatened my clan with instant pk....ur members re so pro that opened fortress doors while we hunted em to avoid pk, guess who we found!!

http://img839.imageshack.us/img839/5708/nubn.jpg

First of all this is the only way to can pk me. when i am AFK. Smiley Very Pr0 to pk Afk ppl. Good Job Mr Botter. btw you still take ban for boting on your main or you use only with alt chars now?
second i am really dissapointed that after 2 years that we was playing together in same server and after giving you Baium there too and many more items you treat with this way. really i didn't exept this kind of attitude from you.. but in any case if you had any problem you could simple call me or visit me in my town to talk it or solve it with any way.. but still no ballz to do this.
Third our clan is not improved yet to give war to Zranger users. When all ppl will be rd ofcrs we will accept bigger wars.
btw about Zranger you can check all Zranger forum that Spawn ask for rpgx7.

http://zranger.net/forum/index.php?topic=6362.0

Btw i have more important things to do in game and in real life too instead to spend my time for you. so gl with your useless efforts to steal members fro our clan.  I will not spend more time here.

The truth is my char pked u when i was sleeping, i had a good script for hunting enemies automatic (mogli)!
I got banned like half server or more, even u got banned while testing to bot (outside of goddard or am i wrong)...but i accepted that, paid the rur and continued, instead of crying like u did..2nd i dont wanna steal any of ur members, i just wanna to protect em cos as u said i know y from previous server...u stoled all clan loot like u re doing here, u stoled clan members (the stupids ones) with similar nicknames like urs,same way u do here, u selled clan loot with alt dwarfs like u do here...btw for the record when u left leadership in cerberus clan made tons of billions in less than 2 weeks, guess how? u had no access to clan loot...and tell me how many of ur members (from cerberus) who joined y in the start of the server are still in hot 4-5...finally about real life bla bla bla...not gonna continue with this..never threat a guy in l2 for real life,its permanent ban u know,i can take advantage of this...u re confused for sure...try to separate l2 life from real life...those thoughts re not proper for ur age...Ok Mogli?
Zosiek----> PLZ Find an other thread to increase ur post's count, iam addicted to put death mark in any skill bar is that a prob for u bro?
Logged
Angelkiller
Newbie
*

Karma: +3/-5
Offline Offline

Posts: 1


View Profile
« Reply #16 on: April 09, 2013, 08:39:41 AM »


The truth is my char pked u when i was sleeping, i had a good script for hunting enemies automatic (mogli)!
I got banned like half server or more, even u got banned while testing to bot (outside of goddard or am i wrong)...but i accepted that, paid the rur and continued, instead of crying like u did..2nd i dont wanna steal any of ur members, i just wanna to protect em cos as u said i know y from previous server...u stoled all clan loot like u re doing here, u stoled clan members (the stupids ones) with similar nicknames like urs,same way u do here, u selled clan loot with alt dwarfs like u do here...btw for the record when u left leadership in cerberus clan made tons of billions in less than 2 weeks, guess how? u had no access to clan loot...and tell me how many of ur members (from cerberus) who joined y in the start of the server are still in hot 4-5...finally about real life bla bla bla...not gonna continue with this..never threat a guy in l2 for real life,its permanent ban u know,i can take advantage of this...u re confused for sure...try to separate l2 life from real life...those thoughts re not proper for ur age...Ok Mogli?
Zosiek----> PLZ Find an other thread to increase ur post's count, iam addicted to put death mark in any skill bar is that a prob for u bro?
[/quote]

You are really pathetic kid. I really don't care about the fake stories that you put from your head. I have many ppl that we was playing and we play here that know what i am. Also i am open to any gm to check my ip adresss anytime and see all my chars/alt chars and anything i log to prove that the lies you say there is nothing more than Anneke's fake stories. you should rename the post imo ;] btw i never use bot programm and gm know about it as they admit it was wrong ban maybe it was your job who knows. One more time i say that gm can check anytime all my ip and all my accounts or anything i log to check what i have and the nicks also. i don't have anything to hide instead of you.. gl to the rest of your fake story ;] I spend too much time for you and you don't deserve it. bb black sheep.
Logged
Annekee
Member Plus
**

Karma: +3/-20
Offline Offline

Posts: 69



View Profile
« Reply #17 on: April 10, 2013, 01:38:09 PM »

I was excepting for a better answer "AngelKillar" (u prove nothing except crying as always), gl with stealing ur members too!!! I feel really sad for all international players who joined you cos they re out of options since Kael left the server.
Logged
Samsara
Newbie
*

Karma: +1/-1
Offline Offline

Posts: 3


View Profile
« Reply #18 on: June 15, 2013, 03:08:11 AM »

Angellkiller I suggest you to go to Paratragouda Cheesy u will be the best performer there !!
Logged
Polemos
Member Plus
**

Karma: +117/-0
Offline Offline

Posts: 78



View Profile
« Reply #19 on: June 19, 2013, 09:13:32 PM »

Angellkiller I suggest you to go to Paratragouda Cheesy u will be the best performer there !!
hahahahahaaa
Logged

HOT Stories!!!, lineage x1200, lineage 2 y sus cronicas
Seratia
Jr. Member
**

Karma: +0/-1
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34



View Profile
« Reply #20 on: August 07, 2014, 01:51:07 PM »

I was excepting for a better answer "AngelKillar" (u prove nothing except crying as always), gl with stealing ur members too!!! I feel really sad for all international players who joined you cos they re out of options since Kael left the server.


So facking true you was Annekee, at the end.... you was just saying what will come next but noone believe you.... time have proove you had right... Angelkiller did everything you was saying here with the same way.....
Logged

HOT Stories!!!, lineage x1200, lineage 2 y sus cronicas


Justice?
 
You get justice in the next world. In this one you have me.
Pages: 1 [2]   Go Up
Print
Jump to: